Sunday 25 January 2009

Happy Birthday Robert Burns & Charlotte!


Today marks the 250th anniversary of the birth of Robert Burns and the launch of Homecoming Scotland with events being held throughout the year ending on St Andrews Day. It is hoped many expats will be encouraged to return 'home' for a holiday. If you are having a Burn's supper, enjoy.
My Native Land Sae Far Awa

O sad and heavy, should I part,
But for her sake, sae far awa;
Unknowing what my way may thwart,
My native land sae far awa.

Thou that of a things Maker art,
That formed this Fair sae far awa,
Gie body strenghth, then I'll ne'er start
At this my way sae far awa.

How true is love to pure desert!
Like mine for her sae far awa;
And nocht can heal my bosom's smart,
While, oh, she is sae far awa!

Nane other love, nane other dart,
I feel but her's sae far awa;
But fairer never touch'd a heart
Than her's, the Fair, sae far awa.
I am suffering slightly today after the sledging, sore muscles and a crick in my neck, must have been when I slammed my head into a hard lump of snow after flying through the air on the sledge!!

No comments: